Verkkokaupan sopimusehdotVerkkokaupan sopimusehdot
Voimassa 01.10.2022 alkaen
Verkkokauppa Place4u2 Oy (2087398-4) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Tietoa maksamisesta
Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Paytrail Oyj:n (y-tunnus 2122839-7) ylläpitämä, ja se on osa Nets-perhettä.
Paytrail-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Jos tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Paytrail Oyj, olemme välittäneet maksusi.
Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Jos haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.
Kun verkkokauppa käyttää Paytrailin maksupalvelua löydät heidän sivuiltaan palvelun kuvauksen esimerkiksi toimitusehdoista.
Maksupalveluntarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä www.paytrail.com
Pankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet joko pankkien tarjoamiin eBanking-rajapintoihin tai open banking-rajapintoihin pohjautuen. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, Mastercard-, Debit Mastercard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, Mastercard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.
Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.
Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.
- Pivo
- Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.
- Pivon käyttöehdot
MobilePay- Ehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.
MobilePayn ehdot Siirto Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot: OP:n yleiset euromaksuehdot (.pdf) Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla (.pdf) Apple Pay Käyttöehdot ovat tarjolla Applen sivuilla. Apple Payn käyttöehdot
Lasku- ja osamaksupalvelut
Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP, Walley ja Jousto. Walley tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.
Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.
- Walley
Walleyn yleiset lasku- ja erämaksuehdot yrityksille (.pdf) - Walleyn yleiset lasku-, tililuotto ja erämaksuehdot (.pdf)
- Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (.pdf)
- Lue lisää: walley.fi
Jousto Jousto-tuoteseloste (.pdf)- Lue lisää: jousto.com
Tilaus- ja maksuvahvistus Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Toimitustavat ja -kulut Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla. Toimitamme tilaukset postitse kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella. Toimitustapavaihtoehdot ovat: postipaketti sinua lähimmästä DB Schenkerin tai Postin pakettipisteestä noudettuna tai postin Ovelle-paketti (kotiinkuljetettuna).
Toimitusaika Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3-8 päivää, silloin kun tilatut tuotteet ovat varastossamme. Muut toimitusajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan sivulla. Toimitukset saattavat viivästyä myös silloin, kun tilauksessa on esiintynyt epäselvyyksiä tai tavarantoimittajalla on ollut toimitusvaikeuksia tai muun esteen, kuten lakon ilmaatuessa.
Peruutusoikeus ja palautusehdot Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa sinulta on ennen maksutapahtumaa voitu erikseen pyytää suostumus peruutusoikeudesta luopumiseen, jotta palvelu tai digitaalinen sisältö on voitu toimittaa ennen peruutusoikeuden päättymistä. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen info@place4u2.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty tai se ja/tai sen pakkaus on vaurioitunut pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta. Pidätämme koko myyntihinnan, mikäli palautettu tuote on myyntikelvoton. Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten, mikäli olet maksanut laskulla, muutoin maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on sitä ennen palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.
Palautus: Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuvista kuluista. Palauttaessasi tuotetta/tuotteita pyydä aina toimintaohjeet sähköpostilla info@place4u2.fi. Palautukset osoitteella:
Place4u2 Oy
c/o Reposalmentie 1
00840 Helsinki
p. 040 671 2835
info@place4u2.fi
Poikkeukset peruutusoikeuteen Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta. Peruutusoikeus ei koske metreittäin myytäviä, asiakkaan tilausmäärään leikattuja tuotteita. Peruutusoikeus ei koske sinetöitynä toimitettua tavaraa, jonka sinetti on rikottu.
Lunastamaton paketti Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 20 euron käsittelymaksun.
Ongelmatilanteet Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä välittömästi, kuitenki viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti sähköpostilla info@place4u2.fi . Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, siitä on tehtävä välittömästi reklamaatio toimituksesta vastaavalle kuljetusyhtiölle, joka vastaa aiheutuneesta vahingosta.
|